lördag 9 mars 2013

Andrea kom hem till mig idag med lite hemmagjord glass för att fixa till halsen! Den hjälpte! Vi gjorde även middag, kollade på Melodifestivalen, med mera. Underbart att Robin vann! Har lyssnat sönder låten den senaste veckan, men den äger fortfarande! Underbart!
Så det blev en go myskväll! Imorgon ska jag börja läsa en bok som ska vara utläst på tisdag (Kan. Jag. Sluta. Vara. Ute. Med. Allting. I. Sista. Stund?!) så jag lär dö av tristess (är inte världens bästa bok, tror jag...), men jag får skylla mig själv...

Vet du vad som funkar i lite jobbiga stunder? Stunder då du råkar ut för något jobbigt eller klumpigt, tragiskt eller något annat negativt. Jo - se dig själv som huvudkaraktären i en komedifilm! Ibland funkar det inte, men då och då så gör det faktiskt det för mig! Lite, iallafall...!

Bilden: Älskar Eliots ögon på denna, haha