torsdag 14 mars 2013

En seg morgon. En segare förmiddag. En helt okej eftermiddag, men ingen okej kväll. Skulle läsa "Du sköna nya värld", men det gick bara inte. Hur kul är det att läsa en bok från 30-talet som handlar om framtidens hemska samhälle? Står dessutom om en massa kemi som jag inte förstår mig på. Och ordet "ty" hittar du i varannan mening.
Så jag såg filmen istället. Den var över tre timmar lång och den var väldigt långtråkig. Den hade sina stunder, som tur var, men i helhet så var jag väldigt uttråkad... Storyn slutar dessutom väldigt dåligt. Hatar sådant.
Men jag har lärt mig att man ska må bra när man lägger sig. Man ska vara glad och gilla livet. Så nu lyssnar jag på Justin Timberlakes nya album som släpptes för trekvart sedan. Gillas!

Imorgon är det en rätt lugn skoldag och på kvällen ska jag träffa Sosso som jag inte sett på länge!

Slänger in en bild på mig och Mr. Kimmie som togs igår: