torsdag 28 mars 2013

Första dagen i solen, som sagt. Trodde att jag var väldigt noga med att inte bränna mig. Trodde att jag smorde in mig tillräckligt ofta. Men nej. Här har vi en väldigt fläckig tjej som har bränt sig rätt galet mycket, faktiskt... Tog dessutom inte tillräckligt mycket myggmedel till middagen (myggorna anfaller oss så fort solen går ned), så nu kliar benen som aldrig förr...

Men egentligen är detta inga problem. Jo, att jag har bränt mig är väl kanske inte så bra... Men det är för övrigt helt underbart här!
Tog en båttur med pappa + 30 andra människor förut. Mat, trubadurer, solnedgång... Det var underbart! Träffade nya människor och nu har jag en amerikansk tjejs e-mail, haha! Människorna här är väldigt trevliga och man säger hej till alla och pratar med dom. Gillar sånt!

Har fortfarande lite jetlag så är väldigt trött, fastän klockan bara är tio... Men aja! Ska se någon film, sedan tagga morgondagen och efter det sova! Imorgon ska det solas (med solskyddsfaktor 50), badas och gymmas lite med pappa!

Gonaaatt