söndag 17 mars 2013

Äntligen är det snart vecka tolv! Femtio minuter kvar! Det är veckan då året kan ta fart ordentligt. Varför? Svar: Veckan innehåller inte särskilt mycket plugg, egentligen. På fredagen drar jag och tre av mina bästa vänner till London, dessutom! I första hand för att se the Script spela, men även för att ha det kul och umgås (i en annan miljö, hallelujah). Så det ska bli kul! En helg som jag länge sett fram emot!
Vi kommer hem sent på söndagen och två dagar efter det så drar jag till Västindien och NY med mamma och pappa! Vi alla tre känner att vi vill komma bort ett tag och bara ta det lugnt. Ska bli så grymt skönt att slippa tänka en massa och att istället endast fokusera på att ha det bäst!
När vi kommer hem så har förhoppningsvis våren kommit igång här i Göteborg. Och våren innebär en massa bra saker, tex:
•Jag fyller 18! WOHO!
•Sommaren närmar sig
•Punkten innan denna innebär även att Lisa och Sarah snart kommer hem från deras utbytesår!
•Jag blir av med min tandställning! Woho, slipper äntligen att se ut som en 13-åring...
Etc etc etc... Så det är snart tiden börjar! Det är snart det gäller!

Men får bita ihop lite till. Ska upp tidigt imorgon, som vanligt... Gonatt!