tisdag 5 mars 2013

Men orkar inte längre... Fortsätter halsen att vara såhär jobbig så drar jag till läkaren imorgon. Tänk om det är halsfluss!? Då blir det penicillin i tusen år. Aja, hellre att jag är sjuk nu än om tre veckor. Påsklovet ska bli bäst. Jag VÄGRAR vara sjuk då.

Många människor gillar att må skit på vardagar så att de kan sitta hemma och chilla istället för att vara i skolan. Jag måste nog ifrågasätta den tanken...

Har suttit uppe halva dagen och skrivit klart ett arbete - mot kroppens vilja. Men nu får det vara klart. Nu skickar jag iväg det. Orkar inte mer. Vill bara ligga i sängen och kolla på One Tree Hill samtidigt som jag smsar med någon saknad.

Slänger in en bild från i somras då:
•Jag var pigg och glad
•Lisa var i Sverige
•Det var varmt och gött på Marstrand
•Jag precis skulle äta världens godaste pizza

Jaa, sommaren äger: