tisdag 19 mars 2013

Här sitter jag i sängen och hickar så högt så att hela gatan skulle kunna vakna. Känns det som... Detta är fjärde gången idag...?
En dag med det gamla vanliga. Skola, en snabb sväng till stan, ett nytt avsnitt Hollywood Heights, en tupplur, en go middag och en del plugg. Det är så en typisk dag kan se ut. Kanske inte alltid tar en snabb sväng till stan, förstås. Ibland!

Jag vet att jag nämner det i alla inlägg - men jag bara måste få klaga på kylan. Detta är helt sjukt! Det är så galet kallt ute! Det är ju nästan april? Ska nästa vinter bli lika lång som denna så drar jag iväg. Kan gå sista året på nån svensk skola utomlands, där jag slipper dö av köld... Har faktiskt funderat lite på detta, men känner för att ge mig av efter gymnasiet istället, så får nog bli så.
Aja, om en vecka så sitter jag ju faktiskt i värmen. Ska bli sjukligt underbart!

Dagens låt: