söndag 4 november 2012

Vill ta upp en grej som jag verkligen har tröttnat på: Facerapes.

Det var säkert jättekul till en början. När människor skrev skumma statusar från min Facebook som vissa faktiskt gick på! Som när jag skulle flytta till Las Vegas... Sådant var okej!
Men att man skulle lägga till andra människor på Facebook och sånt från andras konton, där gick det för långt enligt mig... Men ja, facerapes var kul ett tag, i helhet. Jag själv facerapeade andra!
Men nu... Ärligt. Har vi inte tröttnat? Och de senaste dygnen har jag sett en del statusar som typ lyder: "ja, det är sant, jag är homosexuell, känns bäst om alla vet". HIHI VILKEN BRA FACERAPE. Inte ens kul. Som om det skulle göra dig till en helt annan person. Och jag tycker nästan att det är att göra lite narr av homosexualitet, vilket man inte ens borde göra idag. Trodde människan hade gjort framsteg. Kollade på Ellen Show igår. Man har gjort nya pennor som det står "For Her" på. På riktigt. Haha, Ellen: "Äntligen har det kommit ut pennor för oss kvinnor. Vilka framsteg vi gör." Helt ärligt.

Okej, nu lämnade jag samtalat om facerapes totalt insåg jag. Men är ändå nöjd med vad jag skrivit! Nu slänger jag in en bild på en sjukt mäktig låt: