fredag 9 november 2012

ÄNTLIGEN var det fredag. Nu kan jag andas ordentligt och slappna av. Åtminstone resten av kvällen plus imorgon. På söndag är det mer plugg som gäller, tyvärr...

Skulle egentligen träffat några klasskompisar idag, men blev inte så för mig. Har knappt sovit denna veckan, så är helt slut. Har dessutom lite ont i halsen, så jag fann mest anledningar till att stanna hemma just ikväll, faktiskt. Är bäst så ibland.

Hann ta en liten fika med Bella efter skolan, iallafall! Älskar den tjejen!

Har även skypeat lite med Lisa. Fast än hon befinner sig på andra sidan planeten så kan vi ändå ha de där typiska samtalen som vi brukar ha. Då vi snackar om allt mellan himmel och jord. Behöver min dos av Lisa ibland, helt enkelt.

Ska nu slänga mig i soffan framför teven och titta på lite Adam Sandler, var det tänkt! Hoppas din fredag är bra!