måndag 19 november 2012

Det här med att vara social. Knyta nya kontakter. Våga möta en ny person i livet. Gör man detta med rätt människor så kan det inte bli så mycket annat än underbart, egentligen! Jag menar, vad vore vi utan minst en vän?
(Men det kan också gå fel. Antingen så har man helt plötsligt blivit kompis med en idiot, eller så har vi hamnat med någon som vi egentligen inte matchar med. Men man måste gå igenom sånt ibland, för att inse. Och för att lära sig. För erfarenhet. Det finns någon för ALLA, och det är sant. Vet inte vad jag ville säga med detta...)
Vill säga att mina kompisar betyder en massa för mig. Verkligen. Människor som man kan stå och krama i en evighet. Människor som man kan sitta framför teven och bara glo med. Människor som accepterar mig fast än jag inte snackar om så mycket annat än converse och drömbilar. Ja, det är äkta vänskap, det. Tack, hörrni!