onsdag 28 november 2012

Ännu en onsdag då jag faktiskt inte var ledig. Hade först konsert på en grundskola. Senare under kvällen så gick vi esteter på någon teater om droger. Föreställningen var bra, men väldigt speciell. Förstod cirka 25% av allting, men mer ska man väl inte förstå av teaterföreställningar...!

Ska gå upp ur sängen om fem timmar. Jag har suttit uppe och klippt ihop en film (skolarbete) nämligen, och det var mer kvar att göra än vad jag trodde... Men nu är den klar, skönt! Kommer vara en zombie imorgon, men det är väl värt det, antar jag...

Vad tyckte du om Markus och Elins fina blogginlägg här igår? Jag tyckte att det var riktigt fint, faktiskt.

Juste, kanske minns att jag skrev om Lollos pizzeria för någon vecka sedan? Idag var jag faktiskt där. Deras hamburgare är rätt goda...
Bilder: Oscar och Oliver.