fredag 2 november 2012

Okej, så igår och idag:

Maskerad på torsdagen, som sagt! Riktigt kul!

Myskväll med Älän och bfamf idag, alltid lika najs det också.
Kom precis hem. Klockan är tre och jag pallar faktiskt inte vara pigg just nu. Men det är jag, tyvärr... Lär inte bli sömn på ett tag. Men detta kan jag lösa på något sätt! Kanske kan läsa lite?

Så ja, det var jättetråkigt att NY inte blev av. Blev superledsen, som jag nämnt i tusen inlägg innan detta. Men lovet blev rätt så bra ändå! Det var chill och mysigt. Har träffat lite olika människor och även om jag blev lite sjuk över lovet, så har jag i helhet vart nöjd! Vill tacka mina polare, speciellt...! Vad är man utan er? Utan att låta cheesy...!

Nu är det en helg kvar av lovet! En hel del av tiden ska jag försöka ägna åt plugg. Men för övrigt så har jag inget planerat..! Spännande, höhö