torsdag 7 november 2013

Sitter och lyssnar på Idol-Miriam (hur fasen kunde hon åka ut?!) samtidigt som jag göttar mig med popcorn. I morgon har jag sovmorgon och det är dessutom fredag - underbart!

Idag efter skolan så tränade jag och Elin igen. Jag känner mig så grym efteråt! Känner att jag gör något vettigt som är bra för mig. Hade dessutom nya träningskläder som jag älskar!

Saknar fortfarande New York... För en vecka sedan gick jag och Bella runt på Manhattan och shoppade myskläder från VS, drack Snapple, lemonad och mtn dew,  klagade på hur ont våra fötter gjorde efter alla långa promenader, stoppade gula taxis, tog överdrivet många bilder på varandra på Times Square... Åh. Där känner man sig hemma. Där händer det grejer. Staden sover aldrig. Men här är det helt dött för tillfället. Alla sover och det enda jag kan höra är vinden - knappt... Ta mig tillbaka!