torsdag 14 november 2013

Lever inte som jag lär, lever bara som jag är...

Jag är på riktigt i en låtsasvärld
Gräset här är så grönt det kan bli 
Finns ingen kris och jag ödslar mitt liv åt att döda tid

http://www.youtube.com/v/jJOk3h9-Vco?autohide=1&version=3&attribution_tag=FK7FB5xQQh1NbYCPycJs3g&autohide=1&showinfo=1&feature=share&autoplay=1

Världens jobbigaste skoldag idag... Men sedan blev det rep inför en julmusikal som jag ska köra i! Det var riktigt kul och det fick man en liten kick av.

Men för övrigt så är allt så himla stressigt nu (ja, jag vet att jag tjatar om det) och jag känner mig fast. Jag vet att det är över till lovet, men jag BLIR GALEN. Usch. För långt kvar... Varför njöt man inte mer av mellanstadiet???


Imorgon blir det mer rep och sedan spenderas kvällen med Sosso! Resten av helgen blir inte rolig... Hade lite planer, men har nu insett att jag inte hinner och jag får inte ihop det. Plugg hela helgen! Tjoho. OKEJ, jag ska sluta att klaga nu...

Ska göra popcorn nu! HEJSVEJS