onsdag 27 november 2013

Sitter hemma i min underbara säng och funderar på att möblera om i mitt rum... Innan jag flyttade ner till nedervåningen så möblerade jag jämt om, men efter det så har det liksom inte blivit av. Har väl nöjt mig, helt enkelt! Frågan är hur jag isåfall tänkte göra nu...!

Ännu en dag med julmusikalen. Är en sista föreställning på fredag! Sedan var det roliga över. 
Bella tog lite bilder under föreställningen idag, slänger in det här nedanför! 

Drunknar egentligen i plugg just nu, men jag har insett att inget kommer att hjälpa mig om jag sitter och klagar hela tiden. Jag måste tyvärr medge att jag tycker lite synd om mig själv och alla andra 18-åringar med tusen läxor och inlämningar, men att klaga och sura kommer ju inte att göra något bättre, tyvärr... 

Hann även klippa mig idag. Blev ingen stor skillnad, eftersom jag sparar, men blev lite snedlugg och annat kul, iallafall! 

Dags att plugga, ciao