lördag 9 november 2013

Gick upp ur sängen klockan halv två idag. Jag vet hur galet det låter, men det var så himla skönt. Att verkligen få sova ut lite, det behövdes nog.
På kvällen åt jag ute med Melina och Elin. Markus var med en stund också. Sedan såg jag och Melina Jobs. Riktigt bra film! Den handlar om mannen som grundade Apple. Haha, så sjukt. Skriver t.o.m detta på en av hans produkter. Så galet bra film! Se den.
Jobs hade ett mål i livet och han nådde det. Han sa att det oftast är människor som verkligen tror att dom kan förändra världen som faktiskt gör det. Människor som vågar se det framför sig. Så inspirerande, egentligen!

Nu är klockan halv fyra och jag har vänt på dygnet totalt. Jag är fortfarande pigg. Detta får jag fixa på något sätt...

Jag vet att jag inte har slängt in bilder i mina senaste inlägg och att det kan se lite tråkigt ut... Men det kommer iallafall upp en liten film snart från New York! Jag och Bella bestämde oss för att göra en liten resedagbok på film och den hamnar här, såklart! Ska bara göra klart den.

Ska försöka att sova nu. Glöm inte bort att det är farsornas dag imorgon!

Natti