måndag 18 november 2013

Nu är det värsta över! Kemiprovet som jag var så nervös inför är äntligen överstökat och nu kan jag fokusera på annat! Så himla skönt.

Har dansat framför spegeln i någon halvtimme och nu har jag slängt mig ned i sängen. Jisses, jag älskar verkligen att dansa framför spegeln. Man sätter på riktigt go musik i hörlurarna och bara kör loss innan man lägger sig. Då är man både lite gladare och tröttare innan man somnar - perfekt!

Jag har en grymt härlig känsla i kroppen. Den där känslan när man känner på sig att något bra är på väg att hända. Något som jag inte har någon aning om, men ändå någonting... Den känslan muntrar upp mig lite i vintermörkret!
Det är egentligen helt sjukt... Det var ju precis sommar? Det känns som att det var igår jag läste Dödsdömd i båten på sommarstället. Det känns som att det var igår jag stod och klagade på att mjukglassen blir dyrare och dyrare varje år. Det känns som att det var igår jag tog en drink med Sosso i Grekland. Det känns som att det var igår jag solade på min altan i flera timmar med Hille. Det är helt sjukt hur fort tiden går! Men jag taggar nästa sommar. Det kommer nog att bli en speciell sådan. Det är då mitt liv börjar på riktigt. 

Bild på mig, min underbara pyjamas och mitt iPhone-skal som jag köpte i USA! Haha!