söndag 20 januari 2013

Okej. Igår hade jag sjukt ont i halsen. Frös dessutom ihjäl, så var säker på att jag skulle bli sjuk. Var hemma hela dagen. Var grymt tråkigt... Efter att Bella hade gått, dvs!
Idag har jag i vilket fall inte ont i halsen längre, så tror jag slipper att bli sjuk! YEY!

Men det var inte det jag ville komma fram till i detta inlägget. Det jag vill komma fram till är att jag älskade att vara ensam. När alla hittade på något på lördagar, så kunde jag bestämma mig för att sitta hemma och göra det jag kände för att göra. Var härligt att kunna känna så.

Nu, idag, när jag är ensam i mer än en halv dag, så får jag panik. Jag tycker nästan att det är lite brist på självförtroende, att inte kunna vara ensam... Så det är något jag får jobba på, verkligen. Vill inte vara beroende av människor hela tiden... Men just nu är jag det. Aja. Sjunker i läxor snart, så måste ändå plugga hela dagen...


Har, ännu en gång, ingen speciell bild, men denna var lite rolig, vare sig den stämmer eller inte: