torsdag 10 januari 2013

Åh hjälp. Så mycket, men ändå så lite, som händer på en och samma gång. Vill åka iväg någonstans och bara slippa tänka på allt. Allting som stör mig. Vill chilla på en strand under solen. Kan också tänka mig att gå runt i en häftig storstad och leva livet. Det är ju inte fel att drömma... Men snart händer det! Blir en del resor i mars! Är ett tag kvar, men det är värt att vänta på!

Sitter i min säng och tittar tragiskt på min palm, Leslie. Fick kapa av hälften av honom, annars skulle hela han vissna. Fast än han har blivit så naken och tunn, så har han ändå börjat vissna på flera ställen... Jag förstår inte vad jag gör för fel. Vattnar honom regelbundet! Han kanske behöver mer ljus... Åh, om jag ändå hade gröna fingrar...

Imorgon. Fredag. Fika i stan med Hille och Bella, men för övrigt så har jag inga planer. Har haft ont i halsen under en större del av veckan, så är inne på att stanna hemma imorgon och ta det lugnt... Men får se! Kanske mår asbra imorgon!

Slänger in en bild på världens bästa Eliot, för han är så söt: