onsdag 23 januari 2013

Okej, så jag har alltid haft lite telefonfobi. För att prata i telefon, alltså. Jag vet inte riktigt varför, men jag tycker väl att det känns lite skumt att prata med människor när jag inte kan se dom. Uttrycken i deras ansikten och liknande. Vet inte... Men vad jag vet är att jag inte är ensam om detta.

Har dock pratat i telefon ovanligt mycket nu, de senaste dagarna! Mer än vanligt, iallafall! Och har insett nu att det inte är så farligt. Blir bara bättre och bättre. Börjar gilla det!


Donneronsdag. Utnyttjade denna lediga dag och gick till tandläkaren. Det mesta dom gjorde, tex att hålla på med mina visdomständer, var inte så mysigt... Men min fula tand blev fixad och är nu jämn, len och vacker! (En bit av tanden gick av förrförra året)

Donneronsdagen ska fortsätta! Ska chilla och plugga, sedan chilla lite till. Göra corn dogs med pappa... Jodå!