måndag 14 januari 2013

Just nu lever jag i ett extremt kallt Sverige där skolan aldrig har känts jobbigare. Vad som håller humöret uppe är:
•Mina glada kompisar
•Min NY-vägg som får mig att drömma mig bort
•Lite spontanshopping
•"Mr.Vain"
•Äppelpaj sent på kvällen

Så, jag överlever faktiskt...!


Längtar tills det blir mars. Blir både London med kompisar, plus Västindien och New York med familjen. Underbart! Lisa ska också till New York, synd att vi missar varandra med bara några dagar. Kände för att sprängas när jag fick reda på det. Tror aldrig att jag har saknat någon såhär mycket förut... Gick förbi hennes hus idag och det var tänt i hennes rum. Längtar tills jag får sitta därinne med henne igen och spela skräckspel på datorn.

Hittade världens roligaste bild på facebook idag, titta: