lördag 25 augusti 2012

Jag har hatkärlek för skolstart. Tror att de flesta har det, egentligen, utan att vilja erkänna det.
Efter ett långt sommarlov så brukar jag tagga att få ha något att göra! Inte bara gå runt och äta, sova, äta mer, chilla, ha kul... Älskar dock allt det där men jag börjar sakna att ha något att göra. Att ha mål. Jag kommer gärna någon vart.
Men efter att ha ätit, sovit, ätit mer, chillat och haft det kul, så har jag samtidigt vant mig. Hur fasen ska jag lyckas ta mig upp klockan sju på morgonen fyra dagar i veckan, ibland fem?

Tog sommarlovets sista båttur idag med pappa och Eliot. Det blåste härligt så det var vågor, men samtidigt så var vädret fint så det var en perfekt kombination!

Senare på eftermiddagen så gav jag mig iväg hem till Hanna som fyllde sjutton! Det var mysigt och trevligt och allt! God mat! En lyckad födelsedagsmiddag!

Söndag. Min sista dag på lovet. Har inte planerat något. Antingen så utnyttjar jag dagen, eller så förbereder jag mig inför skolstart... Får se...