onsdag 8 augusti 2012

Grattis på födelsedagen kära mamma! Har ätit gott och firat lite.

Imorgon ska jag till tandläkaren för att spänna tandställningen. Kommer nog ha ont i munnen i några dagar efter det... Men det positiva är att jag ska få nya gummiband i en ny färg. Kul att variera sig! Ljusblått kanske?

Brorsan letar lägenhet. Känns egentligen lite konstigt, för när han väl kommer att hitta en så kommer vi antagligen inte att bo ihop mer. Han är vuxen nu. Är nästan som att vara ensambarn helt plötsligt hemma. Eller det kommer kännas som det ibland, iallafall..! Är jag ju inte van vid direkt.
Ska dock se det positiva också. Det gör jag. Vem får ta över brorsans stora rum? Tjena, jag! Har redan börjat kolla hur jag ska ha det! Vill ha en fondvägg i en cool tapet. Gärna den på bilden här nedanför! Lär inte bo hemma i väldigt många år till, så kan lika gärna gå lite wild and crazy!

För övrigt så sticker jag till Marstrand imorgon igen. Bara i en natt, men ändå...! Alltid något!