fredag 24 augusti 2012

Blev stan idag. Fixade grejer som jag har behövt fixa i en evighet! Så skönt att ha allt det där gjort nu. Behöver inte tänka mer på det där, liksom. Syntest så jag får börja övningsköra, tex. Tack för att du hängde med, Elin! Underbart stöd, hahaha! (KÖPTE ÄVEN ETT PAR SKOR SOM JAG ALDRIG TRODDE SKULLE BLI MINA!)

Sedan så gick jag och tänkte på Lisa. Hon åkte idag. Vinkade hej snabbt till hennes föräldrar när dom åkte hem från flygplatsen. Detta känns inte verkligt.

Sedan så tog jag, Elin och Markus en chillkväll i båten! Var mysigt som vanligt! Så länge båten ligger i vattnet så är jag inne på att använda det som pluggställe... Ganska smart, kanske?

Nu läste jag precis Lisas blogg. Hennes första inlägg. Och hon skrev om när vi sa hejdå till varandra igår. Det fick mig att börja gråta igen. Men Lisa, du kommer att ha det bäst! Som sagt! Och vi ses snart igen, detta kommer att gå så sjukt fort! Okej? (LÄS Lisas blogg: lisaiusa.devote.se)