onsdag 25 april 2012

säger det för sällan:

Jag kanske inte säger detta ofta nog - men jag älskar mina vänner. Vare sig ni står mig nära eller ej. Vare sig ni är smarta eller mindre smarta. Snygga eller fula. Vare sig ni tror er eller ej. Vare sig ni är töntar eller ej. Jag älskar er! Det är ni som får mig att le! Det är ni som får mig att se fram emot härliga stunder! Jag vet att jag inte ler särskilt vackert, men tro mig - det känns bra ändå. För mitt fula, skumma leende är äkta! Ler aldrig med tänderna på bilder, för gillar inte mina tänder. Ska dock få tandställning nästa månad, så detta ska nog gå att ändra på. Men smygfotar du mig när jag inte är redo, samtidigt som jag skrattar, så får du en bild som är 100 % äkta! Tack vare dig! Vad vore jag utan er?! Helt ärligt... Tack för att ni finns!