torsdag 5 april 2012

Ni hao, Shanghai!

Detta kan vara det sista inlägget innan jag drar till Kina...! Ska försöka uppdatera där ibland, dock, det där med internet och allt borde ju ordna saj...!

Först och främst är jag exalterad över att jag ska få träffa Lif igen! Hemma hos henne, dessutom! Ska bli grymt kul att få se hur hon har det där borta med sin familj. När träffade jag henne senast...? Somras? Tror det...

Mamma köpte en liten bok till mig idag om Shanghai. Så jag har även insett nu att jag ska även besöka en väldigt cool stad! Tänkte mig något gammalt kinesiskt ställe som bara säljer billiga saker och varor som är "fake". Men denna staden har en massa nya, galet höga skyskrapor! Det finns en hel del bra shopping där det även satsas en hel del på äkta vara på grejer..! Men det är klart, har inget emot att hitta lite extra billiga saker, när jag ändå är där... Skal till telefonen, tex? Så nu sitter jag här och bläddrar igenom boken. Wow, vilken cool stad jag ska till!

Lif, snart ses vi! TAGGA!

Så ha en bra helg! Titta gärna in här ibland, ska försöka uppdatera! HEJSVEJS