onsdag 25 april 2012

17 bast!

Tänker tillbaka till tiden då jag nyligen fyllt tretton år. Jag var exalterad över att bli tonåring, men var det något jag verkligen längtade efter så var det att få fylla arton år..! Jag menar, tänk er. Vilken frihet. Frihet, fast man är fortfarande inte helt vuxen, utan fortfarande ung...! Men just när jag var tretton år så kändes det som en evighet kvar tills den dagen skulle komma. Nu dock, idag, så är det faktiskt bara ett år kvar. Det går sjukt fort. Fortare än vad jag trodde att det skulle göra! Nu sitter jag här, som en glad sjuttonåring, och tänker på hur mycket gött jag har framför mig...! För övrigt så blev jag härligt uppvaktad i morse. Vaknade dock av att det åskade sjukt mycket, men för övrigt var jag väldigt glad! Har nu fikat med mamma och om en stund så äter jag på min favoritrestaurang i stan med några kompisar! Härligt att vara ledig just idag också, kan jag ju säga...! Så, nu njuter vi av året som sjuttonåring!