onsdag 18 april 2012

Onsdag. Redan tröttnat på Sverige. Har saknat mina kompisar och min familj, that's it. Okej, nyponsoppa också... Men jag hade gärna stannat... Längre... Jag måste dit snart igen. JAJA, har iaf fixat biljett till Hultsfred nu, gissa om jag är glad?! Jag kommer alltid på allting när jag sitter på toaletten (...) så när jag satt där igår så slog det mig att jisses, jag ska se bland annat Mumford & Sons... Åh herregud. Kommer andra bra artister också, vilket ska bli grymt kul, men jag drar dit mest för att just detta band ska dit... HALLELUJAH.

Ska fira Melina i stan en stund idag (GRATTIS IGEN MELLUS) och sen ska jag antagligen träffa Sareh en liten stund! Hon är saknad - fett saknad.

Har typ inget plugg denna veckan, fattar ni hur skönt det är?! Det är lycka, tro mig. Rejäl lycka.

Nu, lite mer bilder från resan: