lördag 21 april 2012

Helg! Kanske inte så välförtjänt, hade ju nästan inget plugg denna veckan... Dock väldigt skönt!

Skulle först sätta upp en massa posters igår med Markus för kony och allt det där, men vi började tvivla med tanke på hur mycket kritik detta har fått... Går det till en bra sak eller inte?! Så vi struntade i det... Sen skulle jag istället träffa några goa tjejer i klassen, men det blev inte heller av... SÅÅ jag tog en kväll då jag bara chillade. Då ingen kan bestämma över mig. Jag väljer vad jag gör. Såg en Adam Sandler-film från Kina. Den går på bio här nu, men jag har den på film, DEN DU!

Idag ska jag träffa underbara Sareh, sedan drar vi iväg ikväll! Ska bli kul! Dra iväg... Nej, men stör mig på människor som säger "utgång" och "fest ikväll", men vad ska man annars säga då, kom jag på nu...? Aja. Ni fattar.

Söndag. Måste gymma. Får panik. Äter som en häst, men tränar inte alls längre?! Måste komma igång igen...! Imorgon kör vi!



!