måndag 30 april 2012

OKEJ, här är jag

Okej... Har uppdaterat segt! Men det beror på att jag fyllde år förra veckan och det fanns mycket jag ville göra pga det... På fredagen var jag på ett party hos min kompis Bella. Det var jättekul! Visade sig att jag skulle firas lite där också, så alla sjöng för mig och så fick jag kaka och grejer som det stod mitt namn på - tack till er!!! Sov över hos Bella med några andra, lika mysigt det. Det blev lördag förmiddag, jag åkte till stan med Elin för att använda lite presentkort. Det blev eftermiddag. Hängde med min goa granne Frida en stund. Blev kväll, pizza hut och bio med tre av mina bästa polare. Söndag - dumplings och bio (igen!) med Sosso. Så det var en bra helg! Men har haft ont av den jäkla visdomstanden hela helgen... Och idag var det så illa så jag knappt kunde prata. Åkte lite smått akut till tandläkaren. Han gjorde lite grejer som skulle göra det bättre. Blir det inte bättre så får jag operera bort visdomstanden (operarar pga att den knappt vuxit ut ännu)... För övrigt så överlever jag numera och kan prata igen, hehe...! Men har fortfarande ont. Gör inte annat än att gå runt och klaga på den jäkla tanden. Får även ont i huvet av den och munnen är ju lite svullen, så skippar mina planer för ikväll. Valborg, jag vet... Får ta en go kväll då jag bara chillar och hoppas på att svullnaden lägger sig. NU, lite bilder från fredagen! Även en vårig bild från i söndags (som hamnade lite fel i inlägget nu, såg jag... Jaja!) Enjoy: