onsdag 25 december 2013

Sitter i mitt rum och halvsover. Måste städa innan jag lägger mig, då rummet ser förjävligt ut, men jag orkar inte... Det är så otroligt tråkigt! Man får ju ångest. 

Men imorgon blir det bättre. Stan med Bella och sedan fika med henne, Anna, Johan och Rasmus! Anna och Johan är ju hemma i Sverige nu över lovet, så ska bli kul att ses! 

Sedan kommer farmor och min plastfarfar hit för att fira lite jul med oss också. Sedan säger jag hejdå till julen och taggar nyår istället, som jag för en gångs skull faktiskt ser fram emot ordentligt! 
Detta året kan ju faktiskt bli det sjukaste året ever. För det första så tar jag studenten, vilket är helt galet. Nyligen skulle jag börja högstadiet och kände mig så gammal. Nu är det alltså snart studenten. Helt otroligt! 
Sedan får vi se vad som händer också. Håll tummarna för att jag kommer in på skolorna som jag söker. Jag vill mer än gärna fixa detta!!! 

Okej, ska städa nu... Hejsvejs