lördag 7 december 2013

Nu är det äntligen helg. Äntligen. 

Åt froyo, som sagt, med Bella, Hille, Hanna och Jossan direkt efter skolan. Sedan hade jag och Bella myskväll och en jättehärlig middag med hennes familj. Helt otroligt hur mycket man kan känna sig så hemma hos någon! 

Idag ska jag försöka få gjort lite plugg... Men ikväll blir det filmkväll med några kompisar. Imorgon ska jag lägga upp världens schema för hur jag ska lyckas bli färdig med det sista plugget. Nu gäller det att planera! 

Måste hinna köpa julklappar också... När ska jag hinna det? Vill vara ute i hyfsat god tid! Kanske kör på nästa donneronsdag... 

Dags att läsa den mest deprimerade bok jag någonsin läst. När den är utläst är det inlämning på tio sidor som gäller. Tagga. Haha, förlåt att det blir mycket tjat om plugg... Jag lovar: Inom en snar framtid så kommer denna bloggen att bli mycket mer intressant...!!! Kan jag lova!


Bild: Nu har håret vuxit såpass mycket så jag kan ha en liten fläta! Haha!