torsdag 5 december 2013

Idag tänkte jag göra en ny design på bloggen! Ny header och nya färger. Titta gärna in sen ikväll!

Nu är det inte långt kvar - det är lov snart. Jag har aldrig någonsin sett fram emot ett lov såhär mycket förut. Jag tror att många av mina 95-kompisar håller med mig...
Fyra olika inlämningar kvar och ett prov. Det är mycket som ska göras på kort tid... Jag har lärt mig nu att det dock blir sämre i mitt fall att stressa ihjäl sig över saker. Det hjälper nog inte så mycket, kanske... Det är bara att köra igång. Få allt överstökat. Kommer känna mig så grym sedan när allt är klart. För denna terminen, iallafall...

Det blåser som tusan här idag. Brukar knappt märka av när det blåser här nere i mitt rum bredvid källaren. Här hör man ingenting! Hör aldrig ens när det regnar. Men nu skakar rummet! Jag gillar det dock. Har alltid gillat när det blåser. Naturen känns så himla levande då, på något sätt.

Äntligen är det fredag snart. Ska, ännu en gång, äta froyo efter skolan med Bella och sedan ha myskväll med henne och kanske Hille. Vi tänkte sätta ihop en liten film från NYC-resan! Ja, vi är lite sent ute, men vi har inte hunnit... Den ska i vilket fall laddas upp här!

Stannade hemma från skolan idag. Kändes som att jag höll på att bli sjuk, vilket jag inte hinner bli nu, så jag ville stanna hemma en dag och vila upp mig lite... Jag tror att det behövdes.

Dags att plugga religion, adios!