onsdag 18 december 2013

Jag är så lycklig. Plugget är över. Har två små läxor över lovet, men det går fort att fixa. I det stora hela så är jag en fri människa med ett jullov framför sig! Åh, vad jag är glad. Nu kan jag fokusera på saker som jag känner för! Vad härligt! Bland annat äntligen ta och blogga mer + fixa en ny design! Träffa kompisar (tja, kompisarna som väl är hemma över lovet, iallafall... Men det är ovanligt många detta året!), nörda tv och dator, träffa hela släkten, fira nyår, parta loss, sedan chilla i tusen timmar... Japp. Det är bara att njuta, för snart drar vårterminen igång och den kommer antagligen att bli en galen mix av förväntningar, stress, lycka, ångest och minnen av olika slag. Sedan är det över. Sedan är allt över. Herregud, vilken skum känsla...!

Pluggat i 12-14 timmar (vet inte exakt). Det korkade är att jag började så sent som strax innan 15:00, så nu är ju hela natten förstörd, haha. Men tro mig, det var värt det. Det blir inte mycket sömn inatt, men jag är nöjd ändå. 

Då var det sluttjatat om plugget på ett tag! Vad härligt! GONATT