torsdag 12 december 2013

En vecka kvar! Sedan är jag fri! Herregud, vad skönt det ska bli! Lite rim där, ja. 

Imorgon ska jag ha ännu en myskväll med Bella, då vi ska äta tacos, prata, skratta och se 1D-filmen som finns på swefilmer nu! Ja, vi är små fans av dom, hehe. Hur kan man inte tycka att dessa killar är charmiga? 
Och på lördag blir det julshopping med Lisa och sedan utgång med henne och lite andra människor. Blir nog kul! Mina kompisar ska spela på Valand, riktigt roligt! 
På söndag blir det sista helgen detta året då jag behöver plugga. Känns så skönt! Sedan var den helgen över. 

Jag kommer aldrig att vänja mig vid att få räkningar. Räkningar. Helt sjukt! Händer väldigt sällan - men att det ens händer! Att det sker. Att jag, lilla Lollo, får räkningar. Känner mig fortfarande som en unge. Jag sitter här i en lila pyjamas med shoppingkassar på, taggar imorgon då jag får ta en choklad ur kalendern och ser mig omkring i mitt rum med NYC-tema. Jag är fortfarande ganska barnslig, det vill säga. Så att jag sitter med en räkning i handen - det känns konstigt. Ingen stor sådan, direkt, men ändå! 
Jag har fortfarande gosedjur i sängen. Jag är mörkrädd. Ja, att vara tonåring är konstigt... En väldigt förvirrande gräns mellan att vara barn och vuxen. Ibland känner jag mig hur mogen som helst och i nästa stund är jag en 10-åring igen. Rörigt...! 

Nu ska jag sova. Eller, som vanligt är jag pigg alldeles för sent, men jag ska försöka. Gonatt!