söndag 19 maj 2013

Yey, Danmark vann igår! Är grymt bra för två anledningar:
1. Tyckte självklart att den låten var bra och skulle vinna.
2. Då är det nära till Eurovision nästa år! Ville gå på det detta året, men glömde helt av det. Men nu kan jag gå nästa år istället!


Söndag. Ska regna idag. Kul kul. För övrigt så har jag en hiiiiiiimla massa plugg. Nej, inte "åhnej, jag går estet och har en inlämning på två sidor, stackars mig", utan snarare "hej, har tio papper med uppgifter jag ska fullfölja inom cirka två veckor". Inlämningsuppgifter, seminarier... Har även prov och låtplank. Mamma Mia. Maj är nog inte lätt för någon skola, egentligen. Men om några veckor är helvetet (ursäkta uttrycket) över och då är det sommar! Ska dock jobba en hel del i sommar... Men tror att det blir kul!

Då var det alltså dags för plugg då. Hejdå!!