torsdag 9 maj 2013

Fy, vad jag saknar dig. Vi alla saknar dig.
Åkte spårvagn med din syrra igår och man märkte på oss båda hur sjukt mycket vi - återigen - saknar dig.

Vi har alltid haft den där speciella relationen. Jag har alltid kunnat vara mig själv till 100% med dig.
Jag är ingen tyst person och jag måste få säga att jag faktiskt har blivit rätt så social av mig, åtminstone inte blyg. Men det spelar ingen roll. Det innebär inte att jag släpper in människor hur lätt som helst i mitt liv. Vissa säger att jag är så öppen med allt och att jag inte har några hemligheter. Men dom har fel! Det är inte hur enkelt som helst att lära känna mig ordentligt och jag älskar inte vem som helst. Men du är en av dom som har lyckats och det gjorde du bra! Är så glad över det. Jag älskar dig något så otroligt mycket och jag tänker fortfarande på dagen då vi sa hejdå till varandra i min hall. Det var nio månader sedan snart och jag förstår inte hur jag har stått ut såhär länge utan dig. I flera flera år sågs vi varje dag och nu har det gått så lång tid. Jag kan knappt vänta tills jag får slänga mig i din famn på flygplatsen.

Jag tror (VET) att du är en av dom få som känner mig bäst. Fastän du missat detaljer om mitt liv nu detta året, så vill jag nog ändå påstå att du gör det. Tomrummet du lämnade när du åkte blir bara större och större och snart står jag nog inte ut längre, haha... Men snart är du ÄNTLIGEN här och då ska vi spela in crazy filmer, bada vid Ängholmen, baka kakor hos dig, spela skräckspel (men då måste vi sova över efteråt för jag har blivit känslig med tiden), skratta så att vi pissar på oss (tänker bara på "dammsugaren" när vi lekte lego, om du minns, hahaha), vänta på att Little Big Planet 3 ska komma ut, etc etc etc... Men detta är bara gamla traditionella förslag. Vad vi än väljer att göra så får vi säkert kul, du och jag!

Jag hoppas att din sista tid i USA blir toppen! Men sörj inte när du ska lämna det sedan, UTAN SE FRAM EMOT ATT FÅ TRÄFFA DIN ALLRA BÄSTA VÄN SOM SAKNAR DIG NÅGOT SÅ GALET MYCKET, OKEJ?

Blev helt tårögd när du skickade denna bilden till mig för du är så fin: