lördag 25 maj 2013

Var i stan idag för att hitta studentpresenter. Wow, tänk att ta studenten... Känns som att jag nyligen började gymnasiet och om bara ett år är det alltså min tur... Det är rätt sjukt, egentligen. Men kul ska det bli! Första studenten jag ska gå på detta året är redan på tisdag! På tisdag har andra prov... Typ, jag... Och vissa tar alltså studenten... Lite skillnad på lyckodag, kanske, men aja- nästa år är det min tur! Jag kan vänta ett år till. Är ingen brådska...!

Sosso åt middag här och det var najs som alltid! Ikväll försökte jag att lägga mig i tid, för imorgon är det min första arbetsdag! Men fastnade framför "New Girl" och detta programmet blir ju bara bättre och bättre. Älskar det! Om fem timmar väcks jag, så borde inte kollat på så många avsnitt, kanske... Aja.

Och jag är skitnervös inför morgondagen. Kommer ju att göra bort mig på minst tre olika sätt, om jag känner mig själv rätt... Men jag lär mig nog. Blir nog bättre och bättre för varje gång... Heja heja!

Okej, kanske ska försöka sova nu... Godernatten!