torsdag 9 maj 2013

Ikväll var det myskväll hos Bella med ett gäng goa tjejer. Grill, chokladfondue, prat, gamla videos... Japp!
Nu har jag sett ett avsnitt Hollywood Heights och jag tror att det är läggdags nu. Slemklumpen har btw blivit lite mindre! Härligt!

Nu undras det kanske vad Hollywood Heights är, som jag jämt skriver om. Jo, det är en tv-serie som går på MTV. Det är en dramaserie för tonåringar och som man hör på titeln så utspelar det sig i Hollywood, haha... Handlar om hur galet och dramatiskt det kan bli i LA och ärligt talat så känns det hela rätt verklighetstroget. Ska man vara i den staden så kan jag tänka mig att man får ha huvudet på skaft...! Men serien är sjukt spännande, den är som skräddarsydd för mig...! Mtv, måndag till fredag! Svårt att komma in i serien, dock, så se om den på nätet!

Dags att lägga sig, gonatt!