tisdag 23 april 2013

Okej, så idag har min kropp mått rätt så kasst. Halsen gör fortfarande sjukt ont och det kliar i näsan... Har känt mig som ett lik hela dagen, speciellt i skolan, men hade det faktiskt gött där ändå!
Sedan blev det Liseberg! Var så grymt kul! Var personalöppet och eftersom jag har mina kontakter så fick jag och polarna dra dit idag, hoho! Tack, Ölivern!
Det bästa var att man slapp köa. Och ville man åka en attraktion igen så kunde man dessutom sitta kvar på sin plats. UNDERBART!
Det var sjukt roligt också när Elin fastnade i en rutschkana. Jag garvade ihjäl mig.
Polarna firade mig också! Fick mina presenter av dom redan idag! Skumgummifinger från Gais (nej, jag gillar nog inte Gais egentligen... Tror jag... Men gillar skumgummifingrar!), biljetter till match mellan IFK och Halmstads BK (kan ingenting om det men har väääldigt länge velat gå på en match och lära mig mer!) och en grymt snygg och skön tröja som jag länge velat ha från Zara! Och man får inte glömma armbanden som Melina hade gjort till mig! Två av de på bilden nedanför gjorde hon helt själv!

Med detta vill jag säga att dagen var grym! Synd att jag nu ligger här i sängen och har feber, dock... Men det brukar inte hålla i sig så länge på mig så det är nog över när jag vaknar imorgon! Tagga donneronsdag nu! Gonaaaatt!