söndag 7 april 2013

Bildbomb!

Hade det grymt härligt i både Västindien och New York! Här kommer en liten bildbomb:
(Tryck på bilderna om du vill se dom större!)

Ganska fin utsikt från altanen, om man säger så...!

Finns helt sjukt fina växter i Västindien

Ön!

Träffade en del sköna människor, om man säger så!

Såg en liten båt

Jag och pappsen. Käk på stranden. Alla var klädda i vitt! 

Jag hade det som bäst på stranden

Pappsen åkte vattenskidor. Jag är för mesig för att våga prova det...



Det fanns ödlor överallt i olika färger och storlekar


Baywatch?

Sjöstjärnorna var rätt crazy...!

Jag och mamma!

En till ödla

Huset!




Melinda, som dessutom kunde en del svenska!

New York! Utsikten från hotellet!

Hittade en enorm converseaffär, kan ju kalla det för äkta lycka...!!!!!

Jag och mammas och pappas två amerikanska kompisar!



En ekorre på Central Park! Typ tam... Kom fram till mig och ville ha mat