torsdag 11 april 2013

Dagens Hissar och Dissar!

Hissar:
•Skolan var hur chill som helst idag, haha!
•Markus fyllde arton år (grattis igen!)
•Jag var hos frisören (ingen stor ändring egentligen, men blev snyggt!)
•Jag har sett en massa Hollywood Heights
•Jag fick hem min dator igen!

Dissar:
•Det SNÖADE alltså idag...
•Sedan REGNADE det...
•Jag fick inget plugg gjort fastän jag lovade mig själv att lyckas få det idag

Men för övrigt så var det mest en vanlig dag. Taggar fredag imorgon, äntligen kan helgen dra igång! På ett sätt så känns det som att jag nyligen kom hem, men en annan del av mig har redan tröttnat på skolan...! Haha. Men det är inte långt kvar nu!

Klockan är mycket och jag vill faktiskt påpeka att jag FORTFARANDE har jetlag så jag är inte ett dugg trött... Men antar att jag får försöka sova ändå... Gonatt!