måndag 29 april 2013

Kan ju inte säga att dagen började dåligt! Visste att Markus skulle köra mig till skolan, men visste inte att tre män i kostym skulle stå och vänta på mig vid dörröppningen...! Där stod alltså Markus, Oliver och Snarcus, vid en lång matta som stack ut från dörröppningen i bilen. Lovisa stod även intill och filmade, haha. Först visste jag inte vart jag skulle ta vägen, men sedan insåg jag att jag fick dra på mig skorna och faktiskt hoppa in i bilen. Så det gjorde jag! Var den bästa resan till skolan på väldigt länge.

En seg dag i skolan, men efter så åkte vi vidare i partybilen. Jag har även gjort ärenden i stan och ätit nutella framför Hollywood Heights.

Imorgon är det Valborg och jag vet inte vad jag gett mig in på. Är rädd för att gå ut på Valborg, men samtidigt så kan det bli riktigt kul...!