tisdag 9 april 2013

Min mobil är så grymt jobbig. Den har fått för sig att minnet är fullt, fastän jag knappt har några filer på mobilen...? Får nog lämna in den... Med detta vill jag säga: Kan inte ta bilder med mobilen för tillfället. Kan alltså inte lägga upp nya bilder här på ett litet tag... Halvsegt, faktiskt...

Har fortfarande jetlag (är väl inte så konstigt när man kommer hem och ska ändra på 6 timmar?) så klockan är snart två och jag är inte ens trött. Tur att jag har sovmorgon imorgon...

För övrigt så har jag börjat kolla på alla avsnitt som jag missat under lovet av Hollywood Heights. Suttit hela kvällen idag och tittat! Eller, nu ljög jag. Lekt kurragömma med min hund i en evighet också och skypeat med Sarah (det var helt enkelt underbart att få höra hennes röst! Även om hennes nya vänner från olika städer har gett henne en mystisk dialekt, hahaha! Men efter en stunds snackande med mig så kom göteborgskan tillbaka!), men utöver det så var teven min bästa vän idag.

Saknar redan Västindien. Även NY, men speciellt Västindien. Önskar att det var närmre Sverige... Hatar ju att flyga...

Ska försöka sova... Gonatt!