söndag 25 mars 2012

vad e detta...?!

Hej!

Jag heter Lollo och fyller snart sjutton år. Jag bor i Göteborg och här är det oftast ganska kallt, vilket suger eftersom jag älskar värme. Skidsemestrar lockar verkligen inte, men en solsemester kan inte låta fel i mina öron...! Nu är dock våren här så Göteborg är lite varmare nu!

Jag går estetlinjen i ettan på en rätt så grym skola. Det finns en massa olika sorters människor där, ganska gött faktiskt. Hatar när alla ska försöka vara likadana... Men så är det inte på samma sätt nu! Inte på estetlinjen iallafall, den linje jag har mest koll på, hehe...

Vad jag vill bli? Äeh, det finns mycket kul man kan bli...! Men jag älskar att göra musik, det är därför jag valde musiklinjen. Hade vart hur coolt som helst att få jobba med låtskrivande en vacker dag, men det finns andra saker jag kan tänka mig att göra också...

Det pinsammaste jag gjort... Hmm, bra fråga... Har hoppat in i fel bil med mina kompisar och grejer... Har även vart konferencier på skolbalen och sagt saker fel i det sammanhanget inför ca 260 pers...! Men jag ler när jag tänker tillbaka på alla gånger jag gjort bort mig, och man ska inte ångra sånt som man ler över...!

Ja, jag vet att det inte alltid syns, men jag älskar faktiskt mode. Converse, coola tajta brallor till det med en pösig t-shirt... Jag har en stil som jag älskar och den är väldigt personlig, tycker jag! Jag är stolt över den!



Varför berättar jag en massa saker om mig själv...? Vet inte riktigt. Vill typ visa mitt äkta jag. Vill inte gömma mig själv. I sjuan var jag den där osäkra tjejen som gärna gömde sig lite, jag var inte nöjd med mig själv och inget gick som jag ville. Men det blir vad man gör det till och jag. Är. Nöjd. Med. Mitt. Liv! Jag försöker göra det bra och jag umgås med människor som jag trivs med, jag anpassar inte mitt liv efter andra utan jag är nöjd så som det är! Jag är Lollo och fyller snart sjutton år. Jag är nöjd med livet, det är gött, och det blir bara bättre och bättre...!