lördag 31 mars 2012

oh yeah

Fin rubrik va? Vet inte varför jag skrev oh yeah, kändes bara ballt. (HOST)

Kvällen igår blev ändå hyfsat go...! Det blev inte så farligt kallt och folket verkade goa..! Satt mest på en filt 80 % av kvällen och trodde mig med några andra, men människor kom och gick, gick och kom. Det funkade för mig!

Ska snart gå upp ur denna underbara säng - måste plugga... Detta arbetet tar död på mig. Jag vill verkligen bli klar så jag slipper att tänka på det. Ibland är ju plugg hemskt, asså...

Ikväll blir vi ett litet gäng som kör dansmattetävling...! (dansmatta, inte dans + matte, som min kompis trodde, hehe...) Jag har kört dansmatta ca två gånger i hela mitt liv, plus att jag inte var någon naturbegåvning, precis... Jag lär ju vara sämst. Men det gör ingenting, då har jag inga höga förväntningar! (skulle vara GALET roligt om jag vann!!!)


Lite bilder från igår. Nu ska jag gå upp! Ses!