tisdag 13 mars 2012

STORYN OM MIN HEADER

Så en av mina kompisar sa att vissa kanske tror att min header ska vara seriös...! Svar på tal:

Jag älskar denna headern som Elin har tillverkat. Men jag hoppas att ni fattar att jag inte vann snyggast i nian på balen, HAHAHA, helt seriöst... Tror inte ens vi hade en sådan nominering... Och om man nu hade gjort det, så skriver man det inte på sin header, helt ärligt... Hahahha dör...!
Bilden där man har satt på en svart basker på mitt huvud. Ja, den bilden tog Elin när jag hade fått 39 graders feber.
Den med lugg och brunt, lockigt hår - den togs när jag var tretton år, och jag såg verkligen ut som någon hollywoodtant, enligt bl.a. Elin...
Den franska flaggan som ni kan se i ett hjärta - ironi. Frankrike som land är okej men jag hatar det franska språket, och att jag läste franska i fyra år gjorde inte hatet svagare - snarare värre. Och jag lärde mig ingenting.

Finns mycket att säga om denna header, som jag älskar! Men jag vill verkligen inte att ni ska tänka som min vän och tro att jag är seriös med den... Snälla...




!