söndag 18 mars 2012

THE PHANTOM OF THE OPERA

Idag. Söndag. Borde vara helgens ångestdag, pga måndagen som kommer strax efter. Men jag har faktiskt ingen större ångest inför måndagen...! Och idag är dagen som jag väntat på heeela veckan!
Jag har velat se THE Phantom Of The Opera i säkert tre år. Då snackar vi inte filmen, som jag sett tusen gånger, utan vi snackar musikalen! Men - har inte fått någon chans att se den.
Idag, dock, så visas den live från London på bio Roy! LIVE FRÅN LONDON! tror att han Peter Jöback spelar fantomen, men anyway så kommer det bli grymt!
Ska gå upp om en stund, för ska vara med sosso några timmar innan, och sedan drar vi dit! Yey!


Slänger in en bild här. En bild som handlar om det här med likes på facebook. Äeh, det är bara sjukt att det ska vara såhär. Att man ska ha en massa likes för att känna sig stolt. Inte handlade det om tusen likes för två år sedan?! Men nu...! Jag kan dock inte neka - jag blir faktiskt själv rätt så glad när jag har lite fler likes på något än vad jag trodde var möjligt. Man blir ju glad av likes! Men det borde vara en personlig grej - andra människor borde inte gå efter hur många likes andra har. Så snälla, gör inte det... Bara töntigt att leva efter facebook.