lördag 17 mars 2012

gooomörrn

Häj!

Igår var jag, en trött lollo, mitt ute i skogen. Det finns faktiskt lokaler ute i ingenstans, helt otroligt. Så ja, där höll jag hus.

Nu är jag nyvaken, men ska snart iväg och träna. Har inte gjort detta på nästan en vecka - måste ta igen!
Nu har man ju faktiskt kommit igång med gymmandet, men ändå är detta den första gången som jag ska dra dit helt själv...! Aja, med lite musik i öronen så överlever man alltid. Även när man sitter i ett väntrum i 40 min och väntar på tandställning - tror man. Sen när man kommer in till tandläkaren så ska man tydligen inte få det. Kul. Så jag får vänta i två månader till. Suck. Hade gärna fått det gjort. Den där smärtan man har av en tandställning de första två dagarna, tex - jag har dom gärna överstökade...! Kom till mamma, munskrot. Jag väntar på dig..!


Slänger in en bild som jag har gjort på mig och Elin, tyckte att den blev cool.