tisdag 20 december 2011

SNART ÄR DET LOV!

Och snart har en hel termin gått. Känns som att jag började precis... Men nu är det snart jul, snart år 2012, snart termin nr 2... Galet!

Så, vi ska spela volleyboll. Eller, okej, jag och Elin hade väl inte tänkt spela, utan mest gå runt och glo på alla andra som spelar. Volleyboll är inte min grej så, ja, får man skippa så gör jag gärna det... Men det är själva avslutningen, så det är ju bra att vara på plats!
Efter det drar jag hem till Fredrik en stund, bl.a. för att säga hejdå till honom. Han drar till Stockholm i morgon... Himla kidnapparstad...

Vill ni veta vad jag drömde i natt? En man och hans fru var ute efter oss, vår familj då. Dom blev våra "vänner", men egentligen ville dom döda oss. Ingen av oss dog, som tur var, men mina ben sprängdes sönder så mina ben fick kapas av... Erkänn läskigt?! Vad kom det ifrån?!
Jaja, nu är jag vaken och benen sitter på plats. Idag...

Slänger in en bild på min kompis Johans konstnärliga verk som han skapat av en servett! Erkänn coolt?!