torsdag 22 december 2011

Jullov!

Jaa, nu har man jullov då! Ganska gött, faktiskt. I övermorgon är det jul (!) dessutom - inte helt fel.
Jag skiter i snön. Jag har klarat av flera jular utan snö förut. Det blir vad man gör av det! Har man en fet gran, en massa go julmat och en härlig släkt på plats så är det en äkta julafton, vare sig det är snö eller ej, tycker jag!

Igår var jag i Surte en stund, sen klädde vi granen hemma och efter det gick jag på bio med Elin, Fredrik, Sanna och Max! (Ja, F åkte idag istället. Saknar honom redan!) Vi såg "In Time", tror jag den hette... Något sånt... Justin Timberlake i huvudrollen. Grymt bra film, säger jag bara! Se den!

Nu ska jag ut med Eliot i kylan, efter det blir det stan med Elin så jag kan köpa klart alla julklappar! Känner att det är på tiden att bli klar...

Nu, en bild på mig från julen år 1998, enjoy: